- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- January
- February
- March
- April
- May
- June
- July
- August
- September
- October
- November
- December
ComCom-მა EaPeReg-ის ექსპერტთა ჯგუფს უმასპინძლა
კომუნიკაციების კომისიამ, აღმოსავლეთ პარტნიორობის ელექტრონული კომუნიკაციების მარეგულირებლების ქსელის სპექტრის ექსპერტთა სამუშაო ჯგუფის (EaPeReg SEWG) მე-17 შეხვედრას თბილისში უმასპინძლა. შეხვედრაში მონაწილეობა ევროკავშირის წევრი სახელმწიფოების ეროვნული მარეგულირებელი ორგანოების, ტელეკომუნიკაციის საერთაშორისო კავშირის (ITU), ასევე, ევროკომისიის საკომუნიკაციო ქსელების, კონტენტის და ტექნოლოგიის გენერალური დირექტორატისა (DG CONNECT) და ევროკავშირის სხვა ინსტიტუტების წარმომადგენლებმა მიიღეს.... მეტის ნახვა
ComCom-მა „ნამდვილი თუ მოგონილის?!“ ფარგლებში 60 მოსწავლე მედიაწიგნიერებაში გადაამზადა
ComCom-მა მედიაწიგნიერების კონკურსის “ნამდვილი თუ მოგონილის?!” ფარგლებში, თბილისის მე-6 და 177-ე საჯარო სკოლების 60 მოსწავლე გადაამზადა. შეხვედრებს კომუნიკაციების კომისიის მედიაწიგნიერების განვითარების დეპარტამენტის წარმომადგენელი, ნინო მაჭავარიანი გაუძღვა, რომელმაც მონაწილეებს „ნამდვილი თუ მოგონილის?!“ კონკურსის წესები და საკონკურსო ნამუშევრების შექმნასთან დაკავშირებული საკითხები გააცნო. სემინარების ფარგლებში, ტრენერმა მოსწავლეებს ასევე BBC... მეტის ნახვა
ComCom-მა რუსთავში 60 მოსწავლე ყალბი ინფორმაციის აღმოჩენაში გადაამზადა
კომუნიკაციების კომისიამ მედიაწიგნიერების კონკურსის “ნამდვილი თუ მოგონილის?!” ფარგლებში, ქალაქ რუსთავის მეორე საჯარო სკოლაში 60-ზე მეტი მოსწავლე გადაამზადა. სემინარს კომუნიკაციების კომისიის მედიაწიგნიერების განვითარების დეპარტამენტის წარმომადგენელი, თამარ კარბაია უძღვებოდა, რომელმაც მოსწავლეებს კონკურსის პირობები და საკონკურო ნამუშევრების შექმნასთან დაკავშირებული საკითხები გააცნო. შეხვედრის ფარგლებში, ტრენერმა მონაწილეებს BBC Academy-ის მასალების გამოყენებით ყალბი... მეტის ნახვა
ComCom-ის მედიალაბმა კონკურსი “იდეადრომი” სტარტაპერებისთვის მერვედ გამოაცხადა
კომუნიკაციების კომისიის მედიალაბმა, სტარტაპ იდეების კონკურსი „იდეადრომი“ უკვე მერვედ გამოაცხადა. კონკურსის წლევანდელ თემას - „პროდუქტიდან სერია - A-მდე“ წარმოადგენს და ციფრული მედიის სფეროში, იმ სტარტაპერების მხარდაჭერას ისახავს მიზნად, რომელთაც მინიმალურად სიცოცხლისუნარიანი პროდუქტი (MVP) უკვე შექმნეს და ახლა მომდევნო ეტაპზე გადასვლას გეგმავენ. კონკურსი მონაწილეებს თავიანთი სტარტაპების დახვეწაში, განვითარებასა და რეალობად ქცევაში... მეტის ნახვა
სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევები, კერძოდ პროდუქტის განთავსების დარღვევები და მისი გავლენა...
თანამედროვე ეპოქაში, სადაც მედია ადამიანების ცხოვრების უმნიშვნელოვანესი ნაწილია, კომერციული კომუნიკაციები და რეკლამა განსაკუთრებულ როლს თამაშობენ მომხმარებელთა ქცევის, სურვილებისა და გადაწყვეტილებების ფორმირებაში. ინფორმაციითა და კონკურენციით გაჯერებულ რეალობაში, კომპანიებისთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია ეფექტური სარეკლამო კომუნიკაცია, რათა მიიპყრონ სამიზნე აუდიტორიის ყურადღება და თავიანთი პროდუქტი ბაზარზე მოთხოვნადი გახადონ. მიუხედავად იმისა, რომ 21-ე საუკუნეში რეკლამამ სოციალურ ქსელებშიც... მეტის ნახვა